Min pojkvän gör måndagar till fredagar

Jag har världens bästa pojkvän. Som ni läste tidigare var jag inte på något toppenhumör imorse, men när jag kom hem väntade det här:




Precis vad jag behövde, jag älskar dig!

Jag är så trött och oinspirerad nuförtiden, kanske beror det på att hösten närmar sig med stormsteg. Man märker redan att det börjar bli mörkare, trafiken ökar, folk är inte lika glada och färgen på benen börjar försvinna. Hösten är mysig ibland - men man blir ju så trött! Vi kan väl få några sommarveckor till i alla fall, please. Sen längtar jag så himla mycket till ett hus och jag hoppas att vi någon gång kan bestämma oss för vad vi egentligen vill ha och vart vi vill bo, det kommer att bli så mysigt! Det är svårt bara med prioriteringar och beslut som kommer att påverka så pass mycket i våra liv. Det enda jag vet är att jag vill vara lycklig och det är jag övertygat om att jag kommer att bli (det är jag nu med såklart), oavsett vad vi gör. Men visst, vi kanske ska snabba på tänkandet lite, det är trots allt visning på vår lägenhet nu på söndag(!).


Nu ska vi kolla på hus och friidrott. Sen funderar jag på att baka i kväll också, frågan är bara vad. Några tips?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0