Snart är det kväller!

Solen skiner och jag slutar om några minuter - kan det bli bättre?

Jag är så galet trött på Kinesiska, som jag håller på att försöka förstå mig på just nu. I stället för att försöka förstå vad tecknen betyder, så försöker jag hitta någon sorts logik. Jag sorterar dem bland annat efter tält, gubbar och tårtor med ljus. 全 林  典 - likt va? I dag hade jag med mig blåbärskakorna till jobbet, eller i alla fall 4 st så att jag och Emma skulle få 2 var. Hon sa att dom var goda, förhoppningsvis tyckte hon det också. Fast det tror jag, för dom åkte ner ganska snabbt, mohaha.

Jag måste erkänna att jag håller på att fastna i nässpraysträsket igen. Jag trodde att det var över - men när jag faktiskt lagligt fick lov att använda det när näsan var helt blockerad, så har jag lyckats fastna igen. Det är så gott, underbart och befriande! Det är så göttigt att kliva upp, få ta två dubbelsprut och vakna till liv. Okej, jag vet, jag ska ge mig, snart..

Snart ska jag springa och köpa blommor på hötorget. Det är bra tid att gå dit nu när dom snart stänger igen, för några dagar sedan fick jag 6 stora liljor (de som var på lägenhetsfotona) för 50 märning - det kallar jag billigt!

Hörs sen,
Puss!

Via direkt-looken får ni på köpet!

Kommentarer
Postat av: Rut

OM FUCKING GOD! jag döööööööööör.

2009-08-19 @ 16:21:54
Postat av: Mamma

Men Elin!!! Är du fortfarande beroende av nässpray??? Har sett att det ska finnas en nässköljningskanna på apoteket som verkar hjälpa mot detta beroende! Kramar

2009-08-19 @ 17:50:15
Postat av: Malla

HAHA, en gång vägrade dom på apoteket låta mig köpa nässpray eftersom dom citat "var väldigt övertygad över att mitt användande vat ett starkt beroende som jag omedelbart måste sluta upp med" slut citat. Maj gad. Töjnan är bra, finns alla möjliga hus där, både fina och fula men området är helt ok. Vilken gata?

2009-08-19 @ 18:01:52
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Elle

Rut: Och jag dör när jag tänker på ditt friskis & svettis-foto med keps på.



Mamma: Jag vet att du har läst det på en viss Katrins blogg, bloggläsarn...



Malla: Hahaha, shit vad tasigt att inte låta dig köpa. Hm, att området är helt okej lät lite oroväckande, är det ett snällare ord för inte helt okej? :) Så svårt när man inte vet!

2009-08-20 @ 08:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0