Shopaholic på kräftskiva

God morgon!

Eller god morgon - jag vaknade vid 8-tiden i dag. M´s föräldrar sov över här och dom var uppe med tuppen. I går var jag hundvakt åt Tarzan, han är söt förutom när han skäller och när jag matade honom med parmaskinka och köttbullar blev han snäll.

Efter att de åkt kröp jag och M tillbaka till sängen, kollade på nyhetsmorgon och friidrott, småsov och åt godis. Hur mysigt som helst. Nu har jag äntligen tagit en dusch och snart ska vi ge oss ut på stan. Jag ska kolla på ett par skor (får lite ångest dock då jag kollade på en shopaholics bekännelser i går) och äta på Vapiano. Vapiano är en smarrig italiensk restaurang på sturegatan (tror jag) där vi brukar äta en sallad med oxfilé och färskt bröd, hur gott som helst. På alla bord finns olika färska kryddor och olika slags olivoljor.

I kväll köpte jag två klänningar, en som jag ska ha på mig i kväll, för vi ska nämligen på kräftskiva. Vi är typ 10 st som ska hålla till på en kompis innegård på fridhemsplan, det ska bli jättemysigt.

Nu ska jag försöka få M från friidrotten så att vi kan ta oss ner till stan.

Hörs sen,

Puss!

PS! jag fick återfall i går, bad M  stanna vid apoteket påväg hemfrån stan i taxin, för att köpa....nässpray. Jag går på moln.. DS


Kommentarer
Postat av: Mors`n

Ha,ha,storshoppar´n!!!!! Gissa vad jag köpte i klädväg i S-svall? En cericerosa fleecekofta och ett par svarta vindbyxor,de e´jag de:) Puss

2009-08-15 @ 13:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0