It's Friday I'm in love

Tuesday, Wednesday break my heart,
Oh, Thursday doesn't even start
It's Friday I'm in love

Jag är hopplöst förälskad i fredagar, i känslan i magen när man går ut från kontoret, lite tidigare än vanligt, lite för tidigt för vad som är bra. Med pirr och något lättare steg. Man liksom flyger ut.

I går slog det mig att jag har blivit sjukt sunkig på sistone. Jag orkar aldrig fixa håret, sminkar mig knappt och tar på mig det första (okej, inte första, men iaf tredje) bästa jag hittar i garderoben. I går kom Emma in på mitt kontor och sa; Elin, i morgon är det fredag, då ska du platta håret och ha det utsläppt, ta på dig högklackat igen och gå rak i ryggen. Det med högklackat och rak i ryggen sa hon aldrig, men hon hade kunnat och hon har så rätt. Jag måste skärpa mig, annars blir jag tant i förtid. Sminkmasken blev tunn, men håret är utsläppt och klackarna på :)

Vi har just haft fredagsfika och på lunchen ska jag iväg på stan och försöka hitta en klänning till kräftskivan på lördag. Jag skulle vilja sitta på en uteservering och dricka vin i kväll, men det blir nog ett glas vin i soffan i stället.

Eventuellt kommer lägenheten ut på hemnet i dag, det ska bli så kul att se bilderna! Nu ska vi bara hitta någonstans att bo också.

Puss!



                                               Jag i dag

Kommentarer
Postat av: Mors`n

Vilken snygging!!! Puss

2009-08-14 @ 23:05:35
Postat av: Frippe

snyggo - I miss you.

xoxo

2009-08-16 @ 12:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0