Sommarkväll i Stockholm

Efter den mindre roliga semestertvätten gick jag och M till solstugan. Det är en restaurang/krog som ligger 20 meter från vår port. Tydligen väldigt populär men vi har trots vårt ca 1 och ett halv år här aldrig varit där. Det är i vilket fall jättemysigt och det slutade med att det blev en flaska rosé OCH ett glas innan vi gick de 20 metrarna hem igen. Nu fick jag en göttig drink ( det hör inte till vanligheterna att vi dricker en massa drinkar på vardagarna, men vad fan, sista semesterveckan), som var mycket göttig.
Jag missade Bachelorette i kväll, damn, men det är svårt när man ser himlande hundögon som bönar och ber om att slippa.

Just det, jag glömde att berätta om visningen. Vi slog på GPS:en och knappade in adressen i Nockebyhov/Bromma. Vi körde in på den blommiga vägen med om möjligt för mycket gröna kvistar. Vi gick in och insåg efter ett mer eller mindre desperat prat (från hans sida) med mäklaren att det kanske inte var vad vi tänkt oss. Jag ville så himla gärna. JAG VILL HA EN WALK IN CLOSET OCH ETT BADKAR, DET ÄR ALLT.

Vi hörs i morgon! Nu ska jag gå och lägga mig med duntäcket (!) som läcker dun över mig så att jag rullar runt hela natten. ÄR DET NORMALT ATT DET BLIR ETT MOLN AV DUN NÄR MAN SKAKAR DET?

PS! I hate Discovery Channel (Jag tror att man vill se på det om man tycks vara mer intelligent än vad man är, undantag M).

Puss!

 
                                                 Solstugan i Fredhäll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0