Stelopererade ben, men solen skiner..

I går kväll var det storstädning med träningsvärk, ingen bra kombination kan jag säga. Jag har så ont så jag knappt kan sätta mig ner, och när jag väl sitter, kan jag inte ta mig upp. Jag går som en gammal tant och eftersom M tvingade i mig en fet 150 g hamburgare i går - gav inte ens den hårda träningen något, så det är ju kul.

Fint har det blivit i lägenheten dock, eller vad tycker ni? Ni får bara se två bilder, för min mobilkamera gör det inte riktigt rättvist. Hoppas fotografen är lite bättre än mig på att ta bilder i dag bara, men det tvivlar jag inte på. Hon skulle vara där och fota för ganska precis 9 minuter sedan, spännande.

Husletandet fortsätter och Frippe är skeptisk. Hon måste förstå att man inte köper de fula möblerna och inte heller en gammal symaskin bör ägnas speciellt mycket uppmärksamhet åt vid bedömningen :)

Nej, nu ska jag ta en snus (till) och jobba lite. Solen skiner faktiskt ute, så det blir lunch på terrassen med Emma. Hon ska äta en sallad, men det hjälper inte, hon är ändå FI (fet inombords).

Puss!








Kommentarer
Postat av: Rut

Hmhmhmhmhmm.

2009-08-13 @ 11:05:22
URL: http://rutcheckarin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fina bilder! Spännande tider framöver...... Kram

2009-08-13 @ 13:00:41
Postat av: Frippe

men taket då för f-an... taket! Blommigt... det köper man ju ändå. Not stek sjukt mycket sven.

2009-08-13 @ 14:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0