anna och jag

I går kväll kom en av mina allra äldsta vänner, Anna, hem till mig efter jobbet. Vi käkade middag, drack kaffe, snackade skit och kollade på BSF. Jag och Anna har levt två ganska olika liv sedan vi gick ut högstadiet för 10 år sedan. Vi har alltid haft kontakt, även om det ibland har varit flera månader mellan gångerna vi hörts. Nu när jag har flyttat tillbaka till Övik har vi återfått en närmare kontakt och det är jag så extremt glad för. Hon är en underbar vän som alltid ställer upp. Jag kan alltid vara mig själv när jag är med henne, det är aldrig några krav eller måsten utan vi "bara är". Så himla underbart. Utan Anna i Övik hade jag inte stått ut en dag... 


Sisters in crime

xxx
Frippe


Kommentarer
Postat av: Mamma

Å,va,härligt med gamla vänner,tur att dom finns:=

2009-12-17 @ 10:10:38
Postat av: Malla

Vad fint du skrivit!

2009-12-17 @ 10:47:55
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: AnnaPanna!

Jag är verkligen dålig på att kommentera på bloggar...Men nu var jag tvungen!

Jäkla nice skrivit! Eftersom jag bölat tidigare ikvällen såå var jag tvungen att släppa en tår till!

Kram påre!

2009-12-17 @ 22:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0