Gött

Hallå i stugorna.

På Häggan händer det inte speciellt ofta (läs aldrig) att det bjuds på några smarrigheter. Det får mig dessutom att tänka på utbudet av lunch. I vanliga fall äter jag på lunchrestaurangen på mitt jobb. Det är verkligen inte gott men jag gör det ändå nästan varje dag, finns liksom inte så mycket att välja på. Jag försöker ta med mig mat ibland men en kombinationen av att jag är en urusel kock och att det är galet tråkigt att äta samma mat middag, lunch, middag, lunch, middag, lunch... gör att det alternativet ofta går bort.

Jag jobbar från Stockholm den här veckan och då får man banne mig smaka på livets goda. I går åkte jag in till stekplan och mötte upp Elle för lunch. Vi gick på Kung Carl och fy satan va smarrigt det var!

Tack för smarret Elle. Hade kunnat göra det varje dag....


Smarr.


Smarr.

Förresten. I morgon åker jag och Scott till London - GLAD!

Frippe


Kommentarer
Postat av: anni

What, jag trodde inte att det var möjligt att du skulle tröttna på sojakorvstroganoff....! London alltså-göttigt värre- vad ska ni göra där?>Business or pleasure? Är det nu Scotts mamma skulle dit? Ha det så himla bra i London Baby!

miss u bro, puss o kram

2009-12-01 @ 19:09:18
Postat av: Mors`n

Stekiga brudar äter på stekiga ställen:)

2009-12-01 @ 20:06:18
Postat av: Frippe

Anni: Det är sant, jag har faktiskt tröttnat på soyakorvstroganoff, sorligt med sant!

Vi ska åka till London bara för nöje, träffa Scotts mamma, julhandla och träffa Roddans polare (party party). Ska bli roligt! :)

Miss you too bro.

PUSS!

2009-12-02 @ 07:55:22
Postat av: Mors`n

Men Frida,var du tvungen att äta lingonen med händerna?:)

2009-12-02 @ 12:34:18
Postat av: Frida

Det konstiga är att jag inte ens åt några lingon! Inte så fräsch... undrar vad det är. Jag skulle tro att det kan va att jag just tagit massa av dressingen... men fattar inte varför jag skulle bli så röd om fingrarna av den.

:D

2009-12-02 @ 18:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0