Smarto

Hej på er!

I helgen har jag hunnit med både julmys med mina arbetskollegor, varit i Brebban och umgåtts med familjen, julmarknad, kaffe hemme hos Anna och Tilde och söndagsmys med tacos och film med lillasyster Hanna. Myche trevligt!

Igår när jag och Hanna kom till min lägenhet var det dock mindre mysigt. Direkt när vi kom in genom dörren kände jag att det var sjukt kallt. Jag fick panik, sprang runt och kände på elementen. Konstigt nog var alla element varma och jag var nära att ringa min hyresvärd och säga att ha måste komma och kolla vad det var för fel. Som TUR var hann min kära syster upptäcka "felet" innan jag hann ringa... Tror ni man kände sig smart när man hör Hanna inne från sovrummet:

- MEEEEN Frida, balkong dörren står ju öppen!!!

Haha, jag städade precis innan jag skulle åka till Brebban i lördags och tänkte vädra ut "lite". När vi kom hem hade dörren stått öppen i 1,5 dygn och det var minusgrader ute. Inte gött!

Peace,

Frippe

Kommentarer
Postat av: Malla

OMG Frippe!

Och du som fryser nog lätt ändå.... *stackars

2009-12-14 @ 20:33:07
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0