Björnen sover

Oj, vad hände med det förra inlägget Frippe? Inte snygg brud. Jag tycker inte att fröken Frippe är speciellt händig på att pubba heller, OKÈJ?

Jag vet att jag har varit sjukt kass på att uppdatera på sistone, men jag ligger mer eller mindre i koma nu för tiden. Eller ide om inte annat. Varje år denna tid ställer jag mig samma fråga; varför i helvete bor man i Sverige? Jag är så trött på mörkret, kylan och blåsten så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Sen blir det inte bättre av att man måste pendla till Uppsala varje dag. Nej, denna period är som ett hån mot mänskligheten. MEN, i promme - jag ska bli bättre på att skriva.

I dag på lunchen köpte jag min första julklapp, till farmor. Det kändes konstigt, men bra. Jag kom även på en smart idé och inhandlade en söt burk samt mina favoritgodisar. Idén var att ha en lite burk på jobbet med godis i, för att ljusa upp de trista dagarna på kontoret som endast består av längtan efter kväll, ljus och sömn. Det tycker jag att man får unna sig, eller hur? Göttigt va?



Okej, jag kanske är lite dum som sitter här och klagar FÖR PÅ SÖNDAG ÅKER VI TILL BARCELONA! Jag längtar så att jag håller på att spåra ur.

Hörs sen,

Puss!

 


Kommentarer
Postat av: Malla

Samma här Elle, är sjukt trött och seg. Hösten är verkligen nåt som gud glömde.

Fan vad gött att ni ska åka iväg, gött mos eller vad????

Puss

2009-11-17 @ 18:39:53
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Anonym

läs min blogg, roligare bättre och snyggare än alla andra!



http://blondinmemsie.blogg.se

2009-11-17 @ 19:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0