Flowers

Nu har jag äntligen gjort slag i saken och köpt blommor till mitt kontor, för att det ska bli lite roligare här inne. Fina va? Hoppas bara att dom får leva ett tag.


Sen en liten hälsning till Hanni: GRATTIS TILL TEORIPROVET; DU ÄR GRYM!

För övrigt har jag haft en jättemysig helg i Brebban - därav dålig update. Det blev dock ingen salladsbulle, och jag är mycket besviken. Däremot blev det en hel del smarr i går kväll då jag sovde hos Emma. Inte bara bjöds det på göttig mat, utan också kanelbullar, krämbullar och hemmagjord snickers. Gööööött.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul med blommor:) Synd att helgen gick så fort.....

Kramar M.

2009-11-09 @ 15:43:05
Postat av: Hanna

Tack för hjälpen med teorin hördu : ) Nu är det bara uppkörningen kvar. Skönt att det snart är över :) Håller med mamma, tråkigt att helgen gick så fort. Mysigt att ha dig hemma! Puss H

2009-11-09 @ 18:32:37
Postat av: Malla

Se myche vackert!

2009-11-09 @ 22:06:28
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0