GÅRDAGENS

Jag tycker minsann att den här bloggen, till skilland från många andra, är dålig vad gäller inlägg som visar dagens outfits. För att hjälpa sis lite på vägen tänkte jag bjuda på den outfit som jag bar igår. Jag hoppas att Elin Kling eller någon annan kan få lite inspiration av mitt inlägg. Det bjuder jag liksom på...


Jag känner att grönt är helt rätt just nu. Från topp till tå ska det vara.


Lägg märke till asscesoaren på höger ben.


Skor är ju alltid svårt. Jag kunde inte bestämma mig, så jag tog med mig två par.



Kan nu såhär i efterhand meddela att jag gjorde succé. Kändes verkligen klockrent!



Frippe 


Kommentarer
Postat av: Helena

Heting! Du är alltid klockren. PUSS

2009-11-08 @ 21:56:25
Postat av: Mors`n

Ha,ha,ja där fick du till de bra! Klockrent var ordet:) Tack för en trevlig helg gumman.Kram M.

2009-11-08 @ 22:04:56
Postat av: Malla

HAHA, du är störd! Fast på ett bra sätt! Sjukt rolig! Jag vill också ha en sån accesoar, men sådana modeflugor brukar ju vara svåra att få tag på när sådana modebloggare som du har visat dom på bloggen. =)

Nej, nu ska jag iväg och skriva tenta. Wish me luck!

2009-11-09 @ 07:34:28
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: anni

Du e inte klok nånstans, o glada e vi för det:)

2009-11-09 @ 14:54:01
Postat av: Joppe

Gött mos överdos!

Funderar på om inte jag också skulle ta och börja lägga upp lite bilder från min dagliga verksamhet... Och varför inte då ha outfit som ett stående tema. I look so f-cking good in green =)

2010-01-22 @ 20:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0