Jag ser det snöar, jag ser det snöar

Det snöar här i storstan och det är inte alls uppskattat. Det blåser, regn-snöar och är förjävligt kallt. Sommaren - vart tog du vägen? Det enda jag längtar till just nu är jul, för det är det enda positiva med den här delen av året. Sen vill jag ha vår och sommar, snabbt som bara den.

För att bli mer inspirerad på jobbet sa jag till M att i dag skulle jag minsann köpa en blomma till fönstret, städa mitt skrivbord och höja stolen så att jag inte ligger ner och jobbar, dessutom skulle jag tända lampan i taket. Tror ni att jag har gjort något av det? Knappast.

Mörker och kyla är inte min grej, så är det bara. Tur att vi åker till Barcelona om ett par veckor, där är det åtminstone kring 20 grader. Gud vad jag längtar; julklappsshoppning, mys och fotboll (ja, ja, man får väl offra sig)!

Puss!


Barcelona


Kommentarer
Postat av: Frippe

Jag är så avis! Gud så göttigt ni kommer att ha det. Jag vill också åka till värmen. Jag övervägde faktiskt om jag och Scott skulle åka till nåt varmt land över jul... men Scott sa att han för en gång skull ville ha en vit jul. :)



Så det är bara att stå ut...

2009-11-04 @ 14:17:03
Postat av: Mamma

Ha.ha,ha, du är rolig du gumman! Ligger du ner och jobbar??

Men du kan ju iaf. se fram emot helgen då du får gosa ner dej med mej och titta på IDOL-mysigt de ska bli-längtar:) PUSS

2009-11-04 @ 15:29:35
Postat av: Malla

Jag håller med fullständigt! julen är det absolut enda som är roligt med skit höst och vintern. Fy!

2009-11-04 @ 20:13:11
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0