God morgon alla små körvsingar!

Ville bara önska alla en bra dag och hoppas att ni inte hunnit bli allt för deprimerade över denna mörka årstid redan. Det blir bara mörkare och mörkare nu och jag hatar det! Jag blir alltid deprimerad i november, tycker synd om mig själv och börjar lipa för minsta lilla. Jag brukar ringa till mamma och berätta hur synd det är om mig och hur värdelöst mitt liv är. Då förklarar alltid mamma att det bara är min vanliga vinterdepression och att det snart går över. Även fast hon säger det varje år så glömmer jag alltid bort det och tror att mitt liv är i upplösningstillstånd i novermber varje år. Nu är det bara en vecka kvar av oktober... så snart kommer det smygande. Var redo Mammi!



Frippe


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha,ha,jag är redo!! Men den där "höstdeppen" var nog mer vanlig när du pluggade i Gbg.Fick alltid ett sms från din lilla etta att du inte hade nåt liv,bara plugg plugg plugg......

Den här veckan har dom dessutom lovat SOL:)

2009-10-27 @ 09:23:47
Postat av: Malla

Iår kommer deppen inte att bli lika tuff, tro mig. Det kommer säkert bli lika kallt och mörkt och jävligt som vanligt, men nu har du en underbar pojkvän som kan krama om dig och vänner och en familj som allttid finns nära till hands. Glöm inte det. PUSS

2009-10-27 @ 14:52:54
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: anna

haha fyfarao, jag har haft en lite smygstart på min redan haha...jag lipade nog så det räckte för dig med(bla för att jag saknade dig) så du kanske klarar dig i år....men götetdeppen var nog av det värsta slaget, o götetdeppen får gärna hålla sig där nere på västkusten...eller vare jurredeppen???hmmm

2009-10-27 @ 15:07:50
Postat av: Frida

Det kan nog stämma, götet+jurredeppen var nog extrem. Kommer nog bli bättre i år. Just nu känns det dock som att jag kommer att drabbas av en lägga-in-lagkrav-i-excel-depp.

Tack Malli, du har rätt, det är skönt att ha er alla nära till hands, det kommer att underlätta.

Anni nu fattas det bara att du också kommer hem, jag saknar dig massor!

2009-10-27 @ 15:14:21
Postat av: Helena

Nej, prata inte om götetdepp, jag är ju fortf kvar här... Du ska se att din man, inget juridikplugg, o lite schlagermusik gör susen :) Puss

2009-10-27 @ 18:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0