God onsdag!

I kväll ska jag också baka muffins - så det så. Jag har mailat och frågat Frippe efter receptet, men jag har inte fått svar ännu, och jag undrar var det beror på. Kan det vara så att hon vill hålla det för sig själv?!

Denna bild är från i somras då jag frågade efter receptet på de muffins hon just proppat i sig (inte fick man smaka heller och den ni ser på bild skulle hon minsann ha med sig hem i en doggybag). Som ni ser hamnar receptet i vattnet. Hon verkar tycka att det är roligt, jag tycker mest att det är lite irriterande.. och egoistiskt.


Emma tvingade mig att käka på MAX till lunch, så nu har jag ont i magen och mår illa. Jag åt nuggets med senapsdressning det var så gott så hälften vore nog.

Sen gick vi en snabbis på stan och jag köpte en jättesöt present till min mamma som jag ska skicka till henne så snart jag kan. Det var en bra lunch helt enkelt.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mäh,ska jag få en present,bara så där utanvidare,gulligt av dej:) Spännande.....

2009-10-21 @ 13:39:58
Postat av: Frippe

hahahahahaha. jag skattar ihjäl mig! så jävla fult...

2009-10-21 @ 15:28:14
Postat av: anni

haha,snåljåpen kan inte ens bjussa på ett recept!

2009-10-21 @ 17:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0