göttmosöverdos definierat:

Redan i går hade vi bestämt vad fredagens, det vill säga dagens, maträtt skulle bli. Vi hade potatisgratäng hemma och en fläskfilé inhandlades, enkelt och hyffsat smarrigt. M hämtade mig på jobbet i dag och i bilen på väg hem tog middagsplanerna en helt ny vändning.

Kalla oss knäppa, men vi blev sjukt sugna på julbord och mycket riktigt åkte vi och inhandlade allt göttigt vi gillar på julbordet. De i charken tyckte jag var lite konstig när jag frågade efter en skinka som liknade julskinka så mycket som möjligt, men jag fick en som var riktigt smarrig.

Nu sitter vi proppmätta efter rond 1 med kraftig bakåtlutning i soffan.

Ser det inte gott ut så säg! Längst ned ser ni hur glad och nöjd M är efter hans konstskapande med äggen.

Puss!









Kommentarer
Postat av: Malla

HAHA, ni är störda. Fast på ett härligt sätt. ;)

2009-10-16 @ 20:11:16
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Emelie

Hahaha, vad underbart!

2009-10-16 @ 22:01:07
Postat av: Mors`n

Ha,ha,ja vilket infall!! Själv känner jag ingen större längtan efter julmat,de ska vara fatosten då! Kramar

2009-10-17 @ 13:57:03
Postat av: Emma

Haha, nu är så konstiga.. ;)

2009-10-17 @ 16:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0