Hanni



Vår älskade lillasyster - hon är verkligen helt underbar.
Jag tror inte det finns någon i hela världen som jag kan skratta så mycket med. Vi har hängt en hel del i helgen och igår när vi skulle sova så skrattade vi så vi höll på att bryta ihop. Hon sa en sak som var så sjukt roligt. Det hela grundade sig på att jag tyckte att hon skulle använda en näsgrej som snarkare använder. Man sätter den över näsan som ett plåster, så vidgas näsan så man andas lättare. Jag köpte dom till Scott eftersom han snarkar. Hanna snarkar inte men andas väldigt tungt och alltid genom munnen.

Hanna försökte övertala mig om att hon inte ville andas genom näsan och sa:

(helt seriös) - Rätt vare ä så blir man ju täppt i näsan - å då dör man ju!



Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAHA! Skrattar så jag gråter! fy fan va roligt det var : )

2009-10-05 @ 10:24:35
Postat av: Elle

ABBOOOOOOOO!!!!! (eller?)

2009-10-05 @ 10:52:05
Postat av: Kix

Farmor gör detta inlägg



Fick ett gott skratt på inläggen kring dina brallor.

Hanna din kommentar var smart! jag skulle också ha skrattat på mig .

Jättefint kort på Hanna .

Har nu set fina kort på er alla men få på Mark - visst fixar ni det till nästa gång jag tittar till bloggen.

Kram Farmor

2009-10-05 @ 12:21:31
Postat av: Mamma

Ha,ha,ha,ja hon är för rolig "Hanni".

Färgen på håret blev ju kanonfin!

Apropå bilder på Mark så blir det nog sparsamt med dom,bloggerskors pojkvänner vill nog helst inte vara med på bild,va det nu kan bero på......

2009-10-05 @ 12:35:49
Postat av: Malla

HAHA, fan vad bra. Kan ju ligga nåt i det faktiskt. När kommer Hanni att tas in i matchen då? Jag menar, hon ska väl inte behöva sitta på läktarn hela livet heller...

2009-10-05 @ 20:50:57
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0