Hellu hellu

Hej på er.

Fredag idag - GLAD. Om 4 timmar flyger jag till Stockholm, jag längtar! Söta Anna ska skjutsa mig till flyget så jag slipper åka alldeles för tidigt från jobbet (TACK!).

På lördag ska jag och Scottie på fest hemma hos hans manager, det ser jag verkligen framemot. Jag har köpt en mörkblå plysch klänning som jag nog ska ha. Har tyvärr ingen bild så ni får se senare. Jag älskar den men den är verkligen inte min stil. Jag är dock väldigt tveksam om Mr Rodwell också kommer att tycka om den.

Annars är det inga direkta planer på schemat. På söndag kan man väl preliminärt boka bakis hela dan.

Hoppas ni får en trevlig helg.

Förresten, min kollega sa precis en galet rolig sak, hon blev lite förvirrad över vad den här bloggen hette,
- Vad var det den hette Frida,  "Gött mos lungsot"?
Haha, lungsot är väl banne mig inte gött mos?!

Peace,

Frippe


Kommentarer
Postat av: Helena

Du blir säkert ursnygg för det låter hur fräckt som helst med en blå plyshklänning. Han en riktigt härlig helg m nära o kära i Huvudstaden.



Haha, lungsot... Var det hon jag var med på grillfest hos eller?



Pöss

2009-10-30 @ 13:39:08
Postat av: Frida

Tack babe! Vi får väl se om det blir succé :).



Ja, det var hon som vi var hemma hos på grillfesten, hon är så rolig!



Trevlig helg och puss på dig.

2009-10-30 @ 13:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0