Jag är inte bitter

Jag har bestämt mig för att sluta snusa. Helt enkelt för att bli lite fräschare och för att inte få panik när jag inte haft en prilla inne på typ 2 minuter. Det är fasen bland det svåraste jag gjort. Alla känslor blir så ofantligt mycket starkare, inte minst irritation och ilska. Min inspiration är pappa som hux flux slutade efter typ 40 år eller något, utan att gnälla en gång. Okej, han spårade med tuggummi, men bättre det.

Just nu sitter jag och irriterar mig (så när som kokar över) på detta:

- vädret är grått och rått
- nikotinfri snus smakar hårspray
- kaffet nere i restaurangen var slut och jag gillar inte det som finns på vårt våningsplan
- det är kallt överallt
- det är fasen inte smarrigt att fortfarande ha lamm-smak i munnen efter lunchen
- min utväxt lever ett eget liv

Med det sagt får ni se en bild på just hur inspirerad, lycklig, glad och motiverad jag är just nu:


JAG VILL HA SNUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Frippe

Du är duktig!

2009-10-06 @ 15:49:43
Postat av: Emma

Jag är så stolt över dig Elle!

2009-10-06 @ 16:04:39
Postat av: Anna Winroth

hej tösabitar!

Hur kan ni ha undanhållit denna guldgruva till blogg från mig så länge, sjukt att man ska behöva leta reda på den själv:)

Skönt att få läsa en blogg som tar upp riktigt och viktiga saker i livet, jag har landat, ska ta bort alla andra bloggar från mina favoriter nu och bara läsa göttmosöverdos!

Kram på er sojakörvar och falukörvar! och hang in there med snusrehab!

2009-10-06 @ 17:23:44
Postat av: Mamma

Lycka till gumman,hänger Mark också på eller?

2009-10-06 @ 18:11:50
Postat av: Frida

Vad roligt att du har hittat hit Anni! :)

2009-10-07 @ 07:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0