Min bästa vän på jobbet

Jag fryser galet mycket på jobbet. Det är alldeles för kallt i vårt kontorslandskap och eftersom jag inte fick något gehör för mina klagomål tog jag saken i egna händer i vintras. Jag önskade mig en 'värmaflaska' i födelsedagspresent och även fast mina föräldrar tyckte att det var lite konstigt så fick jag vad jag önskade mig.

Nu när det börjar bli kallt igen har jag plockat fram min lilla flaska i fleece. Jag fyller på den med hett vatten och håller den i knät. Så himla mysigt, varmt och skönt.

Ett hett tips för er som är lite frusna...



Frippe


Kommentarer
Postat av: Elle

Hm, smart, myyyche smart!

2009-10-20 @ 10:15:10
Postat av: Malla

Bra där Frippe, men vad blir nästa steg? Sådana små värmegrejer i vantarna?

2009-10-20 @ 10:44:33
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Anonym

Fiffiga frippe har varit framme igen!

2009-10-20 @ 15:08:10
Postat av: Anna

Fiffiga frippe har varit framme igen!

2009-10-20 @ 15:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0