No house house

I går inhandlade jag en ny systemkamera till jobbet, som en kollega var helt lyrisk över. Han förklarade tusentals bra saker som bländare, ISO och gud vet vad, som åkte in genom det ena örat och ut genom det andra - det är väl bara att knäppa, eller?

Han provfotade mig och när jag nu tittar på fotot inser jag: snacka om fanta orange; JAG MÅSTE SLINGA MITT HÅR! Eller kanske färga mörkare? Jag är öppen för förslag, vad tycker ni? FRIPPE - HELP ME!



Det ser ut som att jag petar mig i näsan men det gör jag inte, okéj?


Som ni kanske förstod fick vi inte huset................... men skam den som ger sig. M ska hämta mig på jobbet i dag igen och jag är så glad för det!

PS! Jag shoppade tre saker i dag som jag ska visa senare.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Mors`n

Ja,du,det var nog inte meningen att ni skulle ha det där huset heller....det finns ju en mening med allt-som du säger!

Storshoppar´n där:)

2009-10-08 @ 18:46:26
Postat av: Mors`n

Vad gäller håret så ska du naturligtvis va blond:)

2009-10-08 @ 18:47:54
Postat av: Emma

Klart du ska vara blondie. Love ses om en vecka.

2009-10-08 @ 19:45:11
Postat av: E

Ps. Antar att kollegan är Fredrik?? :)

2009-10-08 @ 19:46:05
Postat av: Elle

Emma - haha, fredrik it is. HA DET SÅ JÄTTEBRA OCH VAR FÖRSIKTIG! PUSS



Mamma - Precis - det finns en mening med allt ;)

2009-10-08 @ 19:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0