Sjukling, update

Sorry Malla, det blir inget videoinlägg. Jag har svårt att se att ni skulle uppskatta mina mjukiskläder och smöriga hår.

Jag käkade lunch på Max, själv, fettovarning jag vet, men jag tyckte att jag fick unna mig när jag är hemma och sjuk, så det så. Nu ser jag på Emmas favoritprogram, Christine - det är inte så bra. Jag gillar att vara hemma på dagarna, det är så skumt att gå omkring på gatorna och kolla på alla konstiga människor och fundera över vad dom gör där, just då.

Sen har jag varit på apoteket också, och köpt nässpray, som jag också tycker att jag får unna mig, mohahahaha.

Jag har bestämt att det är M´s kväll i kväll (vi brukar göra så ibland) så jag ringde och frågade vad han helst ville äta och göra i kväll, så ska jag fixa det. Han ville ha spagetti med köttfärra, viktlöksbröd och rött vin. På kvällen vill han se på "arga snickaren", dricka två öl och äta skruvar (ni vet sådana chips-skruvar som inte smakar något, men som man kan snurra in i munnen).

Nu ska jag sortera strumptvätt och sen gå och handla. Hoppas det är kul att jobba...

Hörs snart,

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0