Feber och frossa

Jag åkte hem tidigare i dag för att kurera mig. Jag har hög feber och känner mig inte alls pigg, wi wi wi :(

Det är jobbigt men lite mysigt eftersom jag får ligga i soffan och få allt jag vill ha serverat framför mig.

Jag har varit lite dålig att skriva på sistone, men det är för att det inte har hänt så mycket i mitt liv.

Vi har varit på visningar och hittat ett hus som vi fell in love with. Vi började buda men slutade när huset nästan gått upp 2 miljoner (!!!) från utgångspriset. Jävla lockpriser, budare och fina hus, usch vad trött jag blir. Det är bara att fortsätta titta helt enkelt.

Jag kan visa en bild från förra helgen när jag var på All in-fest hos en kompis. Denna bild säger ganska mycket. Som ni ser spårar jag ur med mössan och jag vet, det är oförsvarligt.

 

 

Nu ska jag lägga mig med en filt i soffan och längta efter Idol som börjar kl 21.00 (som om ni inte visste..). By the way; i går var jag på seminarium med ni vet han Lyxfällan-Charlie. Det hette "vägen till ett rikare liv" och det fick mig helt klart att tänka efter en hel del.

 

Puss!


Kommentarer
Postat av: Mors`n

Ja,du,de gäller att du håller hårt i pengarna nu framöver om ni ska investera i ett hus som kostar 5-6 mille!!! Fyy vilka priser,hade kunnat köpa många hus för dom pengarna i Brebban:) Krya på dej vännen/Puss

2009-09-09 @ 19:43:22
Postat av: Malla

Haru nåra schyssta tirror som du kan dela med dig av? Han måste ju sagt nåt som skulle göra en fattig student liiiiiite mindre fattig???

2009-09-09 @ 21:57:59
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Frida

Hoppas att du mår bättre idag ello.



xoxo

Big Sis

2009-09-10 @ 08:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0