Give me some sugar

Jag har bestämt mig för att göra mig av med mitt sockerberoende och det är inte det lättaste kan jag lova. På sistone har jag fasen ätit godis varendaste kväll och fått panik om vi inte haft något göttigt hemma. Nu har två dagar gått utan socker eller kolhydrater, bra av mig, bra av mig, men jag är såååå sugen på något sött!!

Efter jobbet i dag ska vi åka till Uppsala för att spana in M´s föräldrars nya övernattningslägenhet som vi kommer att bo i tills vi hittar någonstans att bo. Det ska bli kul att se hur dom har fått det, efter mycket möblerjakt så tror jag att det blivit riktigt fint. Det känns lite dumt bara att vi ska flytta in där nu när dom fått ordning på allt. Jag har i alla fall köpt med mig en fin inflyttningspresent (köper man inflyttningspresenter till en extralägenhet?!), eftersom presenter är det roligaste jag vet :)

På lördag går flyttlasset så det är lite att göra dagarna framöver, shit balla bacon. Vi ska flytta alla kartonger till ett förvaringsställe och ta med kläder osv till lägenheten i Uppsala. Jag tycker allt att det känns lite spännande!

Jag kände mig lite mörk och tråkig i dag så på lunchen köpte jag denna sjal, fin va? Fanns i massa fina färger på Indiska och kostade 99 pix!





Nu ska jag hämta en kaffe och jobba vidare!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Som du vet blir jag galen om jag inte får nåt sött efter maten.....Har alltid en kaka av Marabous Premium Dark Pistachio hemma-och tar EN ruta efter maten,thats it,sen är jag nöjder:) Lite spännande med inflyttningspresenten,hm,hm,hm:)

2009-09-15 @ 18:53:15
Postat av: Emma

OMG. knäpparn på jobbet :) Fin bild iallafall. Suuuuuperspännande med allt flyttande hit och dit ju! Se ya tomorrow /E

2009-09-15 @ 22:04:16
Postat av: Kix

Piffen över pricken - sjalen gjorde susen

2009-09-16 @ 08:26:36
Postat av: Malla

Stek.

2009-09-16 @ 20:04:22
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0