Mmmm Marinette

Måste börja med att säga att min syster är knäpp. Låter på henne som värsta grejen har hänt men det är bara roligt. Hon är rolig och söt.

Har suttit och kollat på Idol, såg det igår också men då tyckte jag det var trist, ingen som var i närheten av att vara min påse chips.
Men ikväll.... OMG! Marinette var ju HELT galet bra. Jag fick ståpäls och lipade i minst 5 minuter efter att hon gjort sitt framträdande. En röst fick hon också, trots att mitt batteri snart dör och jag har glömt min laddare i Stockholm. Då fattar ni hur bra hon var va?





Någon som håller med mig?


Frippa


Kommentarer
Postat av: Kix

Ja jag håller med och jag tyckte att Erika var bra också.

2009-09-29 @ 21:20:50
Postat av: Kix

Ni gör ju så man tappar sömn - har ni sagt A får ni säga B

2009-09-29 @ 21:26:40
Postat av: Mors`n

Ja,hon kommer att gå långt den tjejen,helt outstanding:) Kramar/ Ses imor´n,då jäklar blir det shopping:)

2009-09-29 @ 22:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0