Snälla hus, var fint, billigt och bra

I dag är det visningar som står på schemat, återkommer sen om hur det går. Håll tummarna!

Vi gjorde något oväntat i går - bowlade, och tro det eller ej; JAG VAR HUR BRA SOM HELST och det var inte bara jag som tyckte det, M också (och jag såg nog att de bredvid sneglade avundsjukt, mohahaha). I vilket fall var det jättekul och jag var tvungen att ta en päroncider för gamla minnens skull, det var ju trots allt disco-bowling :)

Jag har aldrig någonsin varit en müsli-tjej,  men nu har jag hittat en som jag älskar. Den innehåller inga äckliga russin eller konstiga bär, bara vanliga blåbär och andra smarriga saker. Try it! Kanske inte varje dag man käkar frukost i ett vinglas, men vi har packat ner allt annat :)

 

Nu ska jag ta en dusch, inte lukta usch!

 

Puss!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker den ser mycket smarrig ut!

2009-09-14 @ 07:39:02
Postat av: Mors`n

Me too:)

2009-09-14 @ 12:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0