Tågbloggar'n

Sitter på tåget från Stockholm. Det enda flyget som fanns gick klockan 16.25 ikväll så jag kände att jag hellre tar tåget än att sitta på Arlanda och ruttna. Vinkade av Scotty på flygplatsen och det gick faktiskt ganska smärtfritt. Förhoppningsvis kommer han ju tillbaka om 1 veckan (!!!) så jag bestämde mig för att jag inte skulle börja lipa - så sagt och gjort - inga tårar.

Helgen har varit helt underbar. Jah har fått umgås med mina absolut bästa vänner och samtidigt som min love, verkligen perfekt. Jag vill tacka alla för en grym helg och för at vi har fått bo hos er (E och M och M och M). Hoppas att ni har uppskattat helgen det lika mycket som jag har gjort.


The freaky sisters på Mannes födelsedagsfest.


Mr and Mrs Freak i Uppsala


Kommentarer
Postat av: Elle

Tack för att ni var här - det var så mysigt!



Hoppas det går bra att åka tåg, vi hörs sen.

2009-09-28 @ 13:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0