Thursday doesn't even start

På vägen hem från jobbet tröstshoppade jag lite för att jag var lite nere. Gick förbi "Joy" på sergelgatan och det är väl ingen affär jag i vanliga fall skulle kasta mig in i, men när fönstren är täckta av skyltar som säger "UTFÖRSÄLJNING" så kan man ju inte låta bli. De hade hur mycket fint som helst och det var galet billigt. Jag är hur nöjd som helst över mina inköp. Allt kostade antingen 49 eller 99 kronor.


Jättesöt kofta! Hade kostat 499:-, kostade nu 99:-

 


Lång kofta. Hade kostat 549:-, kostade nu 99:-

 


Sjukt söt jeansklänning. Hade kostat 600:-, kostade nu 99:-

 

Vilka fynd va? Allt tillsammans blev alltså ynka 297 pix, det kallar jag billigt!

 

Jag hade dock svårare att hitta en present som jag först letade efter på lunchen, och sen efter jobbet. Jag har fått i "uppgift" att köpa en present till M´s systersöner som är 4 resp. 5 barre. Det jag är ute efter är tennisshorts med tillhörande t-shirt (de har nämligen börjat spela mini-tennis), typ nike, adidas eller något vanligt märke. Det är dock HELT omöjligt att hitta. Alla storlekar börjar på 128 och de har 110. Men skam den som ger sig, i morgon fortsätter jag.

 

Snart börjar idol och jag är så glad. M är på konferens så jag sitter här i min ensamhet och saknar honom och jag vet att Frida blir galen när jag gnäller för att hon "-alltid har varit ensam". Ja,ja,ja, jag saknar honom i alla fall, så det så.

 

Hoppas ni har en bra kväll.

TTYL,

 

Puss!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Värsta fyndar´n:) De är bra att du längtar,det kommer kanske en dag när du tycker det är skönt att vara själv........ Puss

2009-09-17 @ 21:30:32
Postat av: Frippe

Nej jag tycker du är söt som saknar honom så mycket men jag tycker inte du ska klaga bara. Den där långa koftan/västen såg ju väääldigt fin ut. hmhmhmhmhm.

:)

2009-09-18 @ 08:46:23
Postat av: Elle

Svar:



Mamma - kanske det ;)



Frippe - jag tänkte köpa en till dig, men det börjar växa en hög i min garderob som står frida på och som ännu inte kvitterats ut, hmhmhmhmhmhm, okéj?

2009-09-18 @ 09:17:28
Postat av: Malla

Elle, när du hittar sådana där fynd i en "dambutik" måste du ju meddela mig. Värsta bra ju. Okeeeeeej?

2009-09-19 @ 09:49:39
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0