Tjejkväll + Glada nyheter

Ikväll har det varit tjejkväll i Övik. Jag spenderade kvällen med Mamma, Kicki och Hanna. Galet mycket folk hade tagit sig ut på stan och det var väldigt trevligt. Jag höll dock hårt i plånboken och köpte inte en enda pryl, har bestämt mig för att endast köpa sånt som jag verkligen behöver och något sånt hittade jag inte. De övriga var dock på riktigt shoppinghumör och jag fick agera smakråd vilket var roligt det med.

I morse fick Scott reda på att han har fått ett jobb i Stockholm. Jag kan inte förklara i ord hur glad jag är. Äntligen kommer vi i alla fall bo i samma land och det är ett stort steg i rätt riktning. Nu ska jag bara fixa något boende till honom som jag lovat honom "inte skulle vara så svårt". Dags att dra i alla kontakter man har...

Bjuder på två bilder från 2006 när jag och Scott träffades. Tänk vad fort tiden har gått.





Frippe

PS. I morgon ska jag bjuda på den fina låten som Elin skrev på tåget... har den på min mail på jobbet. DS.


Kommentarer
Postat av: Elle

LÖNGHÖRE!

2009-10-01 @ 11:40:01
Postat av: Anna

Vilket land kommer Scott ifrån då? (: Englandhållet eller USA? :P Kul att erat förhållande verkar funka trots avståndet!

2009-10-01 @ 11:53:18
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: Malla

Jag är så glad för er skull. Du anar inte...

Får mig osökt att tänka på den ljuva melodin; "Kan man älska nån på avstånd, när det skiljer många mil". "Mellan mig och den jag älskar, fler timmar med min biiiil". Kärlek.

2009-10-01 @ 19:40:59
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Elle

Det slog mig just att du ser ut som en barbiedocka som dinglar under hans arm!

2009-10-01 @ 19:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0