Älskade tant

Min fredag började mindre bra pga jobbtristess, men avslutades bättre! När jag hoppade på bussen hem trängde jag mig in till en ledig plats bredvid en gammal tant. Jag bad om ursäkt för att jag stötte i henne när hon sa: - Ja deet gör inget, du som är så liten och smärt! Jag sneglade på henne för att kolla om hon var blind men hon hade inte ens brillor. Gissa om jag blev glad. Tack tant för att du sa att jag var smärt, för det är det sista jag känner mig som.

Nu sitter jag och äter nudelsoppa och funderar ut på vilken slags blåbärspaj jag ska baka i kväll. Jag får alltid ångest för att jag vill göra den absolut godaste pajen/kakan/brödet som finns och googlar alltid typ "världens godaste blåbärspaj" i hopp om att den ska dyka upp.

Några tips?

Puss Elle

Kommentarer
Postat av: Malla

HAHA, har du leilas a piece of cake? Sjukt mycket smarr i den...

2010-04-16 @ 19:09:31
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Elle

Hmmm, icket! Kanske kan googlas fram?! I will give it a try...

2010-04-16 @ 19:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0