Godmorgon

Här sitter jag strax efter 8 och rullar tummarna. Jag är ledig i dag och ändå kan jag inte sova - typiskt, för man borde ju verkligen passa på. M har nyss åkt till jobbet MEN lägenheten är inte tom för det :) I Eddes kommande rum ligger nämligen mamma och little sis och sussar. Dom kom i går och det är såååå mysigt att ha dom här, önskar det kunde ske oftare, men nu när jag har dom här ska jag inte klaga :) Gårdagens middag blev pirra, men det klagade inte gästerna på direkt.

I dag har vi en tydlig plan:

Hitta balklänning till Hanni - håll tummarna!


Det är verkligen vår i Stockholm nu och jag längtar galet mycket till sommaren och till Edde behagar komma ut. Bjuder på lite bilder från förra våren/sommaren i väntan på denna;
















Puss på er!

Elle

Kommentarer
Postat av: Frida

Fina bilder! Här i norr känns det inte alls som att våren är nära! :(

2010-04-09 @ 10:15:01
Postat av: Malla

Vi har också sprungit på stan hela dagen idag, men inte såg vi röken av er inte... wiii

2010-04-09 @ 18:34:39
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0