Konstig frukt

Med jämna mellanrum dyker det upp helt nya upplevelser i fruktväg, plötsligt dimper den ner i vår fruktkorg på jobbet och det är alltid lika intressant. Denna gång är det en clementin/mandarin, ja vad man nu vill kalla den, som är så liten så ord inte kan beskriva, och det är inte bara en, typ en missbildad clementindvärg, utan det fanns massor av små mini-MINISAR. Jag tänkte först bara förklara men eftersom det inte går så har jag tagit lite bildbevis. Tyckte inte att någon av bilderna riktigt gjorde den lilla frukten rättvis, det gjorde bara att allt annat såg stort ut, typ fet tumme, stor dator, mycket té, jätte-penna osv.,  men på sista bilden tycker jag att det satt - för mitt öra är verkligen litet men denna är fasen mindre!





'







Om jag kämpat? Nej nej, inte alls.


Puss Elle


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra kämpat;)Stressigt på jobbet,eller?;)

2010-04-15 @ 16:15:26
Postat av: Frida

mini mini mini hej hej hej!

2010-04-15 @ 16:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0