Onsdag

God kvällsing!

Nu ska jag snart hoppa i säng. Känner mig inte riktigt pigg, tror jag håller på att bli sjuk men jag håller tummarna för så inte är fallet. Sedan jag kom tillbaka från Stockholm har jag pluggat som en galning efter jobbet eftersom jag fått ett nytt fysikprov... men ikväll tog jag "ledigt" och har bara slappat. I morgon måste jag ta tjuren vid hornen igen.

Förra helgen var vi och käkade på Ko Pang Yang på Söder, jag hade hört mycket bra om det stället och det var faktiskt riktigt häftigt och riktigt smarrig mat. Kändes typ som att man var i Thailand. Mamma och Hanna var ju också i Stockholm i helgen så det blev en familjemiddag (-pappi +markan +scotty) och det var mycket trevligt. (TACK MAMMA!)


Systrarna E.


Världens bästa och sötaste Mammi.

Peace,
Frippe

Kommentarer
Postat av: Malla

App app app, snart är hon inte bara Mammi, utan Mommi också. =)Ser ut att varit mysigt!

2010-04-14 @ 22:29:22
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Hanna

Ja det var verkligen ett mysigt ställe : ) Va trött vi såg ut att vara på bilden förresten :P

2010-04-14 @ 23:05:31
URL: http://mentroru.blogg.se/
Postat av: Frida

Malla: Så sant så sant!

H: Ja mina ögon existerar ju inte ens... Du är ju den enda som ser normal ut!

2010-04-15 @ 10:31:45
Postat av: Elle

Haha tack för den Smelly!

2010-04-15 @ 10:40:17
Postat av: Mamma

Tack själva! Snackar ni om trötta ögon-kolla in mina,och vad hände med skjortan,ser lite väl trång ut.....

2010-04-15 @ 16:03:12
Postat av: Frida

haha - jag tänkte inte alls på det med skjortan förrän du skrev det. sexy! :D

2010-04-15 @ 16:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0