Va fan hände!?

Anna har blivit min tillfälliga sambo och idag efter att jag slutat jobbet gick vi en sväng på stan. Efter lite shopping och kaffe kom vi på den smarta idén att gå och sola för att få lite färg på våra vita kroppar. Vi gick till ett nytt solarium här i stan och där fanns det även "solkrämer" som man kunde köpa för att få en bättre bränna. Anna tyckte att det lät som en bra idé så hon köpte sig en förpackning - den som påstods ha mest effekt slog och till på. Jag hade testat en sån kräm innan och märkte då ingen större skillnad så jag köpte ingen. Efter att Anna smörjt in sig så tyckte hon ändå att jag skulle testa lite så jag tog lite av krämen i ansiktet.  Jag tittade på Anna och såg att hon såg lite röd ut i ansiktet men tänkte inte mer på det utan vi gick in i var sitt rum för att hoppa in i var sitt solarium. Det stod på förpackningen att den kunde ge en liten "kittlande" känska på huden... JO TJENA... efter några sekunder började hela mitt ansikte att bränna och bulta. Dum som jag är låg jag ändå kvar i solariumet och tänkte att det nog inte var så farligt... smart brud. Som tur är var Anna lite smartare än mig, efter ungefär 15 minuter bankade Anna på min dörr och skrek:
- du borde nog stänga av nu!!!
jag skrek tillbaka:
- vadå, är du röd? 
Anna svarade med en viss panikartad klang på rösten:
- JAAAA!

Jag fick verkligen panik, hoppade ur solariumet och slängde på mig kläderna så snabbt jag kunde.

Ja, reslutatet ser ni här:

Red-head!


Går ju inte att missa var Anna smörjde in krämen direkt...


Fin bränna på armen också...


LIVSFARLIG!!!

Alltså fy fan...
Jag hoppas verkligen att det lägger sig till i morgon - annars får jag ju banne mig sjukskriva mig.

Frippe


Kommentarer
Postat av: anni

hahah fy fan...ni ser inte riktigt kloka ut!sånt där borde ju förbjudas... smart frida o ligga kvar fast det bultade i ansiktet...

positivt är att man inte behöver bleka tänderna iaf...de skiner vita! haha!



Igår såg jag Owen Wilson o Chrstina Applegate när de spelade in film här i Atlanta, fick bara lov att skyta lite om det för annars känns det knappt som det är sant hahah...

2010-04-07 @ 21:03:28
Postat av: Elle

Hahaha, inte snygga brudar!

2010-04-07 @ 21:27:33
Postat av: Mors`n

Men fy va läskigt....tycker du hade fått en alldeles lagom "bränna" efter fjällresan!

2010-04-07 @ 22:56:39
Postat av: Helena

Stackare :-( Men nu lärde ni er en läxa o håller er borta från cancersängen kanske, hihi. Puss

2010-04-08 @ 11:01:11
Postat av: Malla

HAHA, dom som ska bli fin får lida pin... =)

2010-04-08 @ 20:20:07
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: AnnaPanna!

Men attans! Idag är vi bruna & snyggare än vanligt...:P

2010-04-08 @ 22:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0