Yo!

I går blev det partaj för fröken Eriksson. Anna, my sister in crime, kom förbi - vi satt och drack vin och pratade skit. Jag har sagt det förut, men säger det igen - jag är så galet glad över att Anna finns, utan henne i Övik vet jag inte vad jag hade tagit mig till. Lite senare kom tre av mina arbetskompisar förbi och joinade och sen gick vi en trappa ner till Oleary´s. Kort och gott en mycket trevlig helg!


Lovely Anni.


Tummen upp!


Chefen på plats.



Tack för en trevlig kväll Anna!

Nu ska jag dyka ner i fysikens underbara värld någon timme innan det är dags att hoppa i säng. Jag längtar ihjäl mig efter Scott och hoppas att den här veckan kommer att gå snabbt... på fredag flyger jag (förhoppningsvis) till Stockholm och stannar där hela veckan - yeah!

Hoppas att ni har haft en bra helg.

Peace,
Frippe

Kommentarer
Postat av: Malla

Snyggon!!!

2010-04-19 @ 06:23:47
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Elle

Snyggingar, jag vill också vara med!

2010-04-19 @ 14:47:24
Postat av: Sister in crime..:P

Fantastiskt!! Tack själv för en mysche trevlig kväll!! Övik blir inte desamma om du får för dig att dra på annan ort:)

2010-04-19 @ 15:06:38
Postat av: Polaren Per

Vad har ni hällt i Andreas? Han verkar ju helt borta!

Har aldrig sett så tomma ögon.

Kan det kanske vara en upptakt på löneförhandlingen vi ser? ;-)



2010-04-20 @ 20:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0