Back at work

Tjena!

Tillbaka på Häggan och det känns faktiskt roligt. Jag har haft en väldigt lugn och skön semester vilket innebär att jag verkligen har laddat batterierna och är super taggad för att jobba i höst. Jag känner på mig att det här kommer bli en bra och rolig höst. Nästa vecka ska jag och Scott på en visning av en lägenhet så då måste ni hålla alla tummar som ni har att vi får den. Det är en bostadsrätt i Vasastan som vi i så fall får hyra i 2 år och det låter nästan för bra för att vara sant... men hoppas, hoppas!

Hittade några bilder från när vi var på arbetsplatsträff med jobbet i min chefsstuga innan sommaren.
Riktigt fin och mysigt ställe...


En kall öl vid ankomst...


Grill-middag.


Fiske i regnet.


Utsikten från bastun nere vid vattnet.

Hörs snart igen!

/Frippe

Kommentarer
Postat av: Nicky

Hi - loved all your photos - summer looks great. Look forward to seeing you xx

2010-08-13 @ 11:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0