Suomiiiii

Idag beger vi oss av på en familjeweekend till Helsingfors med mamma, pappa, Elle, Markan och Edward. Ska bli riktigt mysigt att få lite tid med min familj eftersom jag och Scott inte kommer att fira jul här i Sverige. Det enda som känns riktigt tråkigt är att inte Hanna kan följa med, hon måste jobba... så trist!

Trots min ena lillasysters frånvaro hoppas jag att vi kommer att få en riktigt trevlig helg. Vi kommer att vara i Helsingfors över dagen i morgon, det ska bli skoj eftersom jag aldrig varit där. Dessutom är det ju Scotts första resa till ett annat land i norden och Edwards första utlandsresa ever. :)



Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: anni!

Trevlig resa, eisa peittää,voi voi

2010-12-03 @ 08:46:56
Postat av: Helena

Å så trevligt det låter! Ha en härlig resa o hälsa färjan-håkan ;-)

2010-12-03 @ 08:48:37
Postat av: Malla

Gud vad mysigt! Eii saa päitää, voii vitto. :) hoppas ni får em underbart mysig resa!

2010-12-03 @ 10:13:13
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Maria S

Om ni får tid måste ni äta på restaurangen: Zetor :) God mat och intressant inredning :)

2010-12-03 @ 20:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0