Bonjour!

I morgon flyger jag till Stockholm eftersom jag på onsdag ska flyga vidare till Paris. Nackdelen med att bo i norrland, när man ska åka någonstans måste man alltid räkna med minst en extra resdag. För min del är det ju i och för sig ingen fara, jag klagar ju inte över att sova en natt i Stockholm. Hinner med att träffa Scott några timmar och vi får sova tillsammans, gött. Tidigt på torsdag morgon ska jag på ett möte med en äldre man som tydligen är väldigt dålig på engelska. Det känns som det kan bli lite problematiskt eftersom jag ju inte kan ett ord franska. Det ska även vara med en annan fransk man på mötet, det är tänkt att han ska fungera som en tolk, jag har träffat honom tidigare och jag har väldigt svårt att förstå vad han säger. Jag misstänker att det kommer bli en hel del kommunikationsproblem. Det känns svårt men samtidigt väldigt spännande!

På fredag flyger jag tillbaka till Stockholm och stannar där över helgen - jag längtar!

Håll tummarna för mig på torsdag morgon, det kan jag verkligen behöva!


En bild från Mello - dåligt av mig att jag inte lagt upp några fler bilder, men känns lite sent nu...

Kommentarer
Postat av: Elle

Det kommer att gå skitbra! Snacka om stel tummen-upp-pose!

2010-02-22 @ 21:38:42
Postat av: Mamma

De där fixar du galant- as usual;) Kram

2010-02-22 @ 22:37:28
Postat av: Malla

Fransmännen brukr gilla; äta gele med träsché i ve boa, med franskt uttal såklart. =)

Du kirrar det där lätt!

PUSS

2010-02-22 @ 23:10:09
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: anni

Lycka till gumman! Im proud of you! Tror du att du kan anställa mig snart, jag letar jobb:)

2010-02-23 @ 19:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0