Happy Valentine's Day!

Gardagen var myche trevlig. Vi hade en lugn dag, gick pa en promenad pa Soder och kollade in gator och affarer som var helt nya i mina ogon. Finns sa himla mycket mysiga sma butiker haromkring! Pa kvallen hade vi ju bokat bord pa Folkbaren eftersom det var en av de restauranger som fanns med i boken "Eat Sweden" som Scott fick av Elle och M i julklapp. Den innebar att man far chansen att ata 2 for 1 pa flera toppkrogar i Stockholm. Jag at en fisk- och skaldjursgryta och Scott at Ankbrost. Till efterratt at jag en chokladmousse med hallon. Det var gott, men med tanke pa priset och servicen far den verkligen inget toppbetyg, skulle saga skulle saga max 3 av 5 och jag tror inte att vi kommer att ga dit igen. Dessutom var chokladmoussen upplagd som en bajskorv vilket verkligen inte gav upplevelsen nagra extra poang. Efter middagen gick vi Gotgatan hem och gick aven in och tog en drink pa Ljunggrens, himla trevligt stalle, dit vill jag daremot ga igen!

Idag har vi varit pa bio och kollat pa filmen, med det passade namnet, Valentine's Day. Riktigt bra!

Hoppas att ni har haft en bra dag, nu ska jag passa pa att njuta av den sista tiden med Scotty for i morgon bar det av till Ovika igen...




Frippe

PS. Alskade Elle ar sjuk! Stackare... vi maste alla skicka lite krya pa sig-energi till henne!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Å,va mysigt ni verkar haft i helgen,annat är det i den här hålan......

Ja,Elin-gumman krya på dej,du ska se att det känns bättre imorn! Kramar

2010-02-14 @ 21:02:52
Postat av: Emma

Krya på dig vännen!!!!!



Ps. Frida; Antar att filmen var lite bättre om man hade en pojkvän med sig. Jag kände mig mest utanför, kan dock bero på att jag satt själv. :)

2010-02-14 @ 21:44:20
Postat av: Titti

Måste nog ta och se den där filmen, den verkar så bra! Hoppas du mår bättre snart igen Elin, det är så jobbigt att vara sjuk. Puss o kram, titti

2010-02-15 @ 20:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0