Snart...

Sista natten i Boden i natt. Idag har vi tolkat med skidor efter bandvagnarna. Det var rätt skoj men så galet kallt att jag trodde att jag skulle avlida flera gånger om. I kväll ska vi ha "avskedsmiddag" och dricka lite vin. Har sminkat mig och bytt om till kläder som inte är gröna för första gången sen jag kom hit. Känner mig som en ny människa. Har gått runt och känt mig så extremt ful hela veckan, en blek liten råtta är precis vad jag har varit, urk!

   
Bjuder på en bild på råttan in action.

Snart kommer jag hem!

Peace

Frippe

Kommentarer
Postat av: Malla

Men Frida, du passar ju i grönt. Och du är mycket finare än en grå liten mus... Saknar dig!

PUSS

2010-02-05 @ 18:15:29
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0