Bagge my boooiii

Har varit på "Step" ikväll. Gick sådär... jag är verkligen helt värdelös på alla träningsformer som har med dans, takt och koordination och göra. Funderar på att ge det en chans till nästa vecka men troligtvis ger jag upp. Jag HATAR att göra saker som jag är värdelös på.

Jag har precis suttit och kollat på Made in Sweden. Jag är banne mig kär i både Andreas, Laila och Anders. Dom är så galet sköna så man vill bara hångla upp allihop samtidigt. Fast mest diggar jag ändå Anders, han är så härlig. Som hans kommentar idag:

"Jag har en folder som heter "bajskorv" är inte det ganska barnsligt för att vara 40 år"?

Hahaha.



resume.se

Frippe


Kommentarer
Postat av: Kix

Du måste se det som att det du är värdelös på kan du bara bli bättre på. Om du skall vara bäst i allt vad har du då att sträva efter. Inte är det så att din lgh är ledig den 6 feb? Skulle man isåfall få låna den en natt?

2010-01-14 @ 21:47:09
Postat av: Frida

Sant... kanske får ge det en chans till nästa vecka då. Synd att det var just den 6:e. Jag kommer att vara borta 3 helger innan det. Men kommer hem exakt den 6 feb från Boden...

2010-01-14 @ 22:16:19
Postat av: Malla

Fan, jag missade just den där bajskorv uttalandet... Jag älskar ckså honom. Hade hånglat upp honom både med och utan smöööör.... Botox-andreas kan du gått få ha för dig själv... =)

2010-01-14 @ 22:23:24
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Helena

Ja, det är ett fantastiskt gäng! Diggade Bagges blåvita mössa med tofsar på :) Kämpa på med din step, det kommer att lossna för dig ska du se. Bra hjärngympa också! Puss

2010-01-15 @ 08:16:14
Postat av: Kix

Det är okej med den 6:e feb för din snälla syster har lovat att vara vår chaufför så hon kanske är hos dig i väntan på att vi vill hem.

2010-01-17 @ 11:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0