Funkis goes spårning?

Frippe tvingar mig att skriva. Hon säger att det är intressant att läsa om jag har ätit en macka, så nu skriver jag det: jag har precis ätit en macka. Det var en sådan "gratismacka" som köksavdelningen lagt fram och som jag hittade i kylen. Jag gjorde en riktig fuling i dag. Jag upptäckte dem redan efter lunch, men då var jag ju faktiskt inte hungrig, så jag tog en av mackorna och gömde den i den andra kylen så att ingen annan skulle ta den. Det mina vänner, är fettovarning.

Snart kommer M och hämtar mig och det är jag överlycklig över. Det är inte många dagar kvar nu, för på fredag flyttar vi! I can´t wait! Det enda jag är lite orolig över är inredningen till vardagsrummet. Det är verkligen sjukt tråkigt med funkis-stil i en nybyggd lägenhet med bara vita väggar, därför har vi tänkt att "mysa till" det lite med mörkare väggar, sammetsgardiner, konstig tapet, gammgubbsmöbler och en massa krafs. När jag förklarar mina enligt mig bra fynd, så låter bland annat Frippe skeptisk och det kan jag förstå. Men vänta bara. Vänta bara.

OBS! här är tapeten till en av väggarna i vardagsrummet, från Engelska Tapetmagasinet. I really like it.


FICK JUST SMS-AVI ATT DE OCH DE ANDRA TAPETERNA KAN HÄMTAS UT NU. GLAD!


Kommentarer
Postat av: FI RUT

Du skämtar med mackan????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

2010-01-12 @ 16:54:08
Postat av: anni

Skoj, ser fram att se gubbtapeterna på väggen sen!

Vart ska ni flytta? Vilken del av stan blir det? Kommer vi bli grannar så jag kan va barnvakt till edward?:)

2010-01-12 @ 17:34:57
Postat av: elle

hello anni :) vi ska flytta till lilla essingen. är det fortfarande kungsholmen som kommer att gälla för er? perfekt, vi kan boka in barnvaktstider redan nu ;)

2010-01-12 @ 21:48:32
Postat av: Kix

Hmm den inredningen skall det bli väldigt roligt att se, känns lite bordelligt.

2010-01-14 @ 21:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0