Glad.

Jag trodde att jag skulle få en rutten födelsedag igår. Men ack så fel jag hade!

Jag är jätte glad för jag hade en grym födelsedag. Blev bjuden på middag och fick ett jätte fint halsband av Anna. Sen kom min lillasyster till mig för att fira mig, av henne fick jag tårta och flera fina presenter.

Under dagen/kvällen fick jag dessutom obeskrivligt många födelsedagshälsningar i form av sms, samtal och kort (+poäng till Helena).

I morgon blir det kalas för familjen och släkten - det ska bli mysigt.

Jag återkommer med bilder på alla fina presenter som jag fått en annan dag.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för igår och tack för allt gott du bjöd på-jättetrevligt! Hoppas att du får en trevlig vecka i Boden! Kramar

2010-01-31 @ 10:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0