Lugnet efter stormen

Hej alla glada! Hoppas att ni mår bra. De senaste dagarna har det varit fullt upp med lägenheten. Vi tänker, bär och skruvar mest hela tiden. Nu börjar det äntligen lugna ner sig lite. Nu kan man gå runt och pyssla och mysa utan att känna någon stress. Först nu har jag landat och insett att vi faktiskt flyttat OCH JAG ÄR SÅ GLAD för det känns helt underbart. Det är fortfarande en massa saker som behöver inhandlas, men sakta men säkert börjar bitarna falla på plats. I går hittade vi tex en jättefin matta till vardagsrummet (och några saker till)...

Om ett tag ska jag springa in på inredningsbutikerna på Humlegårdsgatan och kolla om jag kan hitta några fina lampskärmar till sovrummet.

Återkommer med bilder från läggan så snart det ser ut som jag vill :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mors`n

Väntar med spänning på bilderna.....;)

2010-01-18 @ 16:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0