På Tvärsöver med dom bästa

Lördagkvällen var extremt trevlig och galet göttig. Här kommer lite bildbevis...


E och M hade svårt att bestämma vilka Tapas dom ska beställa...


Malla också.


Killarna var nöjda.


Smile!


BFF med sedvanliga poser.


Maten kom in. Några av alla rätter...


några till - Malla hugger in.


Så mycket mat - så lite plats.


Mätta och belåtna.


Elle smarrade på efterrätt.


Jag blev bjuden på världens kanske godaste drink.

TUSEN TACK FÖR EN GRYMT TREVLIG KVÄLL!

Frippe

Kommentarer
Postat av: Malla

Tack själva. Verkligen super trevligt! Trots sjukan här hemma är jag sugen på maten igen... Helt stört vad göttigt! MMM...

PUSS

2010-01-26 @ 22:07:22
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Elle

GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT. bra att vi har en papa paparazzi ändå kanske!

2010-01-27 @ 11:22:12
Postat av: Titti

SMASKIGT! vad fina ni är allihopa! kul att ni har en blogg så jag kan kike på er! ska hålla mig uppdaterad nu. Elin, VILL SE MAGEN! VILL SE MAGEN! hoppas du mår bra, saknar dig! puss o kram titti

2010-01-27 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0