Relaxing Sunday

Igår hade jag en grymt trevlig kväll med Anna, Elin och Malin vilka är några av mina allra äldsta vänner. Vi kollade på hockey och käkade på Olearys, gick sedan hem till mig för att titta på Robinson, drack lite vin och snackade massor med skit. Kvällen avslutades med att jag, Anna och Elin gick tillbaka på Olearys en sväng.

Idag har jag haft en riktig slappardag. Kom precis hem från en promenad och nu ska jag mumsa i mig lite fruktsallad och kolla på skidorna.

Glöm inte att kolla på GSI på 4:an i kväll. Min nya favvoserie som slår både Beck och Wallander.

 
Smarr!



Peace,

Frippe

Kommentarer
Postat av: Elle

Gött med fruktsallad! Det bli det i kväll!

2010-01-10 @ 15:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0