Our new lägga

Här kommer lite utlovade bilder på läggan. Som ni ser har vi inte fått upp så mycket på väggarna än, men det kommer tids nog. Ni får bara små tjuvtittar, vill ni se ordentligt får ni faktiskt pallra er hit och hälsa på :) Hope you like it! (Titti - bilder på magen kommer sen...någongång..;) Puss

 


Matplats


Hyllan vi byggt och målat :)


Inramad tapet - jag vet att jag härmar dig mamma :)


Gööött



Ja, inte så mycket att skriva..


Sovrum. Tråkigt att inte färgerna syns bara!

 


Sovrum again..


Ingång till Eddes rum och för långa gardiner :)


Del av vardagrum..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser ju jättefint ut,verkligen;) Längtar tills jag får se allt "live";) Kramar

2010-01-28 @ 21:35:05
Postat av: Malla

Ser mysigt ut. Väntar på att få en inbjudan att se det live. Najs. Ser redan det blivande skötbordet också tror jag visst? Eller?

2010-01-28 @ 21:38:21
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Mona

Skötbord? Nej jag tycker det ser ut att vara ett torkställ!?

2010-01-28 @ 22:51:11
Postat av: Frippe

JÄTTE FINT! Jag älskar lampan i köket...

2010-01-29 @ 08:01:13
Postat av: elle

Tacktacktack! Mamma har rätt om torkstället. Tänkte att edde skulle ligga och sprattla på bänken ovanför maskinerna, funkar det mån tro, ni som är experter :)

2010-01-29 @ 08:36:12
Postat av: Malla

Ja men det var ju den bänken jag tänkte på, torkstället såg jag inte ens... =)

Bänken kommer att funka utmärkt! Inga tvivel.

Vi har inte ens ett skötbord och har aldrig haft, och det har fungerat hur bra som helt. Jag tyckte det känndes onödigt att köpa för vi hade liksom ingen naturlig plats att ha det på annars (typ nån sån där bänk).

2010-01-29 @ 09:17:24
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Titti

Vad fint, ser fräscht ut. måste komma och titta!! PUSS

2010-01-29 @ 10:12:21
Postat av: Helena

Å så fint! Fina tapeter o vilket superfräsht badrum :)

2010-01-29 @ 10:57:48
Postat av: Elle

Tack igen!



Malla - perfect! :)

2010-01-29 @ 20:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0