Edward Harry Hammarberg

Eftersom min syster har annat att tänka på nu, tänkte jag som moster ta mitt ansvar att tillägna ett inlägg här på bloggen till lilla Edward. Jag tror nämligen att många är nyfikna och vill se lite bilder på den lilla sötnosen. Här kommer därför lite gott och blandat på världens finaste lilla pojke.
Världens finaste lilla familj. Mamma-E, Pappa-M och lilla Eddie på Midsommarafton när Edward var en vecka gammal. Jag är så imponerad och stolt över Elle och Mark, ni är fantastiska och Edward har fått världens bästa föräldrar.
Helt perfekt och alldeles alldeles underbar.
Moster Frippe - galet stolt.
På väg för sitt första restaurangbesök :)
Lilla lilla Edward - även om du inte förstår det än så ska du veta att jag är så glad att du kommit till världen, du är så underbar och jag vet att du kommer växa upp och bli världens finaste kille. Jag älskar dig och kommer alltid att finnas för dig.
/Moster Frippe

Kommentarer
Postat av: Kerstin Jonsson

Tala om att Edward är en tvättäkta Eriksson upp i dagen!!! Grattis Elin och Mark! Anders och Mona måste vara hur stolta som hellst, för det var/är vi.

2010-07-09 @ 20:42:36
Postat av: Elin

Kerstin: Tack så mycket :)



Frippe: Tack för det gulliga inlägget, vad söt du är! Tror nog att Edde förstår lite iaf :) PUSS!

2010-07-09 @ 20:51:16
Postat av: mormor;)

Ja,han är verkligen underbart söt;) Stolta är nog bara förnamnet,jag har nog växt lite på längden också efter dagens promenad med guldklimpen;)

2010-07-09 @ 21:50:30
Postat av: Malla

Underbart söt är vad han är!!! Snyggt jobbat E och M, myche bra. Vad är det för smart litet bo han ligger i soffan??? Är det en mini bassäng minus vattnet eller nåt slags uppblåsbart lakan? Tell me!

PUSS

2010-07-09 @ 22:02:03
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: M

Det han ligger på heter sleepyhead och är grym. Ej uppblåst utan är som den är hela tiden. Vi måste dock tvätta våran snart för så fort man glömmer lakan ja då har man självklart satt blöjan lite snett och då har man skapat en ofrivillig bassäng. En stolt M

2010-07-10 @ 10:11:14
Postat av: Malla

Haha, en bassäng plus bajs med andra ord... ;) Härligt. Vart har ni köpt den? NK? =)

2010-07-10 @ 12:46:42
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: M

Ja faktiskt men billigare där än babyproffsen haha.....

2010-07-10 @ 21:34:43
Postat av: Helena

Å så söt han är! Ett stort grattis E o M, det har ni gjort bra :-) O vilket fint inlägg Frisa, tror bestämt att han har fått världens bästa moster också.



Längtar såååå tills att vi ses på fredag!



PUSS

2010-07-12 @ 11:42:00
Postat av: Emma

Vilka fina bilder! Varldens finaste pojke. Saknar er och langtar tills jag far traffa familjen Hammarberg-Eriksson :) PUSS fran Rutan i England

2010-07-12 @ 15:35:00
Postat av: Karin

Elin! Kom på att jag ju inte sagt grattis... Så här kommer ett stort GRATTIS! Va fin han är! Jag har ju hört en del om Eddie och sett lite bilder av Frida, men kul att se lite fler. Och lycka nu till med nya huset också(som jag också hört en del om, haha).

Kramar

2010-08-02 @ 18:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0