Äntligen!

Äntligen har jag fått träffa lilla Edward. Världen finaste lilla pojke!
Han är så söt så söt och alldeles perfekt.

Jag är så stolt över Elle och Mark och jag är så glad att jag har blivit moster till en liten guldklimp.


Edward midsommarfin i skjorta.

Vi har firat midsommar på Gräsö och det har varit en riktig familjehelg. Väldigt trevligt och otroligt mysigt.
Jag är så imponerad över att Elle, Mark och Edward orkade ta sig dit och fira med oss. Det var underbart!

Hoppas att ni alla har haft en lika trevlig midsommar som vi har haft.

xoxo
Moster Frippe

Kommentarer
Postat av: mormor;)

Håller verkligen med,en riktig toppenhelg hade vi,levde som kungar med riktig gourmetmat varje dag!Och så fick vi ju äntligen träffa lille Edward,så underbart söt,längtar tills jag får hålla han i mina armar igen;)

2010-06-28 @ 17:01:10
Postat av: Elle

Tack, vad söta ni är :) PUSS

2010-06-28 @ 17:10:18
Postat av: Emelie F

Vilken liten goding! Stort Grattis till er igen!

2010-06-28 @ 20:32:55
Postat av: anni

åh så fin han är! Stort grattis, riktigt bra jobbat! Hoppas jag får se er snart!

kram anna

2010-06-28 @ 21:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0