Kära Edward

Du kanske läser bloggen i smyg, så jag skriver vår önskan här: kom ut nu!
Allt är liksom klart, här ska du till exempel sova, ser det inte gött ut?:



___

Vecka 40 - kan ni förstå? Det kan inte jag, men det känns så skönt att det oavsett inte är länge kvar nu tills rackarn kommer ut. Det känns som att jag kan det här med att vara gravve nu, men framförallt så vill jag bara träffa honom.


Jag som skrev att ni skulle bli bortskämda med blogginlägg när jag är hemma om dagarna men så har det ju verkligen inte varit. Jag har helt enkelt inte pallat. Har bara legat och tagit det lugnt på barnmorskans begäran, eller fixat runt i lägenheten inför visningen som är I MORGON! Please håll tummarna, hoppas hoppas att det går bra, vad gör man annars?

Sen kommer ett "dagens fyndartips" också. United colors of benetton i Kista Galleria stänger och har 50 - 70 % på allt, gööött. Massa fina barnkläder också och eftersom det var så billigt så gick det faktiskt inte att låta bli... Det blev tre par byxor (inte till mig då som ni kanske ser..).

 

I kväll är det grillning som står på schemat. Eller i kväll, snarare varje kväll hela förra veckan och denna. I love grilla, framförallt för att man slipper diska, mohaha. M står och steker entrecote och vi har varit duktiga och gjort egen potatissallad, hope god.

 

Som sagt, håll tummarna för i morgon och visningen nu och för att Edde kommer ut snart med för den delen...

 

Puss på er!

Elle



Kommentarer
Postat av: Malla

Åh vad sängen ser mysig ut! Vart har du köpt den där filten?

2010-06-06 @ 10:39:26
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: elle

har fått filten från mamma, tror att vi alla haft den när vi var minisar :)

2010-06-06 @ 16:23:57
Postat av: mormor;)

Jajamen,filten har jag virkat för sisådär 27 år sedan;)

2010-06-06 @ 18:30:48
Postat av: Malla

Åhhh, superfin jue!!!

2010-06-07 @ 22:39:11
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0